vackert

 
det är så vackert när träden börja knoppas av limegröna färger och hela stan blir glad och fylld med färger. när man drar upp rullgardinen på morgonen och möts av ett täcke av gröna färger , blå himmel och en morgon sol. då vet man att äntligen är sommaren påväg.
dagens blir bara bättre med att titta på dansföreställning, samtidigt som det gör ont eftersom jag saknar dansen så det värker i varenda muskel i min kropp.
när jag en onsdag kan ta fredag och cykla hem och känna att ikväll kan jag göra precis vad jag vill , för jag har långhelg. det blir inte bättre! 
träffade sedan Vicki , Axel och Johanna på stan för att fika och prata igen sånt vi glömt att berätta för varandra då det va år och dar sedan vi umgicks sist. bra eftermiddag och skulle leda till en lika bra kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0