timshel

 
 
 
 
 
 
sommaren närmar sig och jag har aldirg längtat så här mycket efter att nätterna ska bli ljusa och dagarna fyllas med ett tak av klarblå himmel. 
jag har så himla mycket att se fram emot , stockholm , sloveninen , emmaboda och mallorca. inte nog med att jag ska slösa pengar hejvilt så har jag även fått jobb på Mcdonalds. så som tur är så blir inte kappsäcken helt tom.
 
 
ett år bara springer förbi, för ett år sedan gick jag i nian , tillbringade större delen av dagarna i musiksalen med gitarren i högsta hugg. under sommaren jobbade jag så tårarna sprutade och hann knappt träffa mina vänner...
 denna sommaren ska vara precis tvärtom , hela juli ska jag bara resa runt och gotta mig i allt som kommer i min väg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0