bland grönt

 
började morgonen med en syren doftande frukost , och utanför fönstret va det en klarblå himmel och strålande sol. gjädjen som spreds i mig när jag kunde dra på mig klänning och gå barbent! sommarlycka!
 
 
 
 
 
skulle hem till min fina mamma för att fira morsdag med några dagarns försening. vi stod i köket och lyssnade på mumford and sons , ganska härligt när man kan dela samma mysiga musiksmak med sin mamma. 
vi slängde ihop en pasta sallad och cyklade ner till parken för en picknick i det solgröna gräset , pratade igen borttappad tid , njöt av solen och sprang genom buskarna med busmira! 
helt underbar kväll , och hur kär är jag inte i min nya klänning. vill inte ta av den! sommrig , bekväm och underbart fin. 
kan bara konstatera att vädret gör en lycklig och något som gör en ännu lyckligare är att imorgon kan jag ta helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0