5 years time

 
 
 
 
 
 
 
1. brunchfrukost med stina och frida efter en skön sjungande kväll med övande inför konsert.
2. hundvaktat chili i helgen , kan ju undra hur så mycket gos får plats i något så litet.
3. vårkonsert med kören i skolan.
4. fin utsida ful insida.
5. umgicks med kajsa en helkväll med gitarren i högsta hugg blandat med skrattanfall och stämsång.
6. lunchade med stockholmsmorbrorn som tagit sig ner till växjöhålan för att ge mig en uppläxning om hur tråkig stad jag bor i.
 
denna vekcan har bara bestått av jobb i stort sett. gjort klart alla koreogfrafierna med mina härliga elever och jobbat mina första pass på mcdonalds som jag för övrigt fåttjobb på. började lördagens arbetspass med att bränna mig på fritösen och har ju en härligt fin brännblåsa på fingret ( redan jobbskadad ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0