vecka 9

helgen började och slutade lika fort och man önskade att helgen skulle bli de dagar då man ska hinna leva tonåring , vila ut och lära sig gå. 
fredagen gick åt till födelsedags kalas för kusin vitaminen felix som fyllde 22 år , den enkla perfekta presenten blev present kort på ikea . 
lördagen kom alldeles för fort och jag hamnade hemma hos kajsa i tv soffan med en popcorn skål och melodifestivalen framför mig. 
söndagen knackade på dörren och jag insåg att imon är det måndag och det är nya tag. så jag träffade vicki runt lunch tid och vi tillbringade resten av dagen tillsammans. 
 
nu sitter jag i sängen och har tryckt i mig alvedon va nu det ska vara bra för , har svenska boken i högsta hugg som jag motvilligt läser men lite hopp på mänskligeheten finns då jag har på mig min nya fina våriga pyjamas som kommer bli nya favoriten. 
 
 
måndagen ska nu tas med en nypa salt och ett friskt humor för solen laddar upp ens energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0