sunnysöndag

 
ångest i hela magen. för på onsdag då är det prov , i naturkunskap. och jag , får inte in all fakta i huvudet och undrar " hur ska det här gå ? " 
som hjälp fick jag Stina som kom hem till mig på söndags kvällen och vi bestämde oss för att göra scones med underbara tillbehör och vi drgo fram naturkunskaps böckerna och förhörde varandra på ord som: ekologi , ekosystem , försurning och övergödning. visst låter det som det ulimata sättet att spendera sin söndagkväll på! 
bortsett från plugget så var det faktiskt ett grymt avslut på veckan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hej hej

Du fixar alltid nån superfin effekt på dina bilder, är det nån app du fixar det i? Isåfall vilken? :)

Svar: hej! jag använder mig av ett program som heter vsco, det är en app till iphone. sedan när jag fört över bilderna till datorn använder jag redigerings programmet i macbooken :)
onsdagsbarn.blogg.se

2013-03-12 @ 06:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0