solsken

vandrat runt i blenda passagen i solsken med två favoriter ,is kaffe , solglas ögon och smält snö. med vårkänsla kan man inte få. 
invigit våren med håliga jeans , gröna tunna vår jacka ( eller ja , en av alla mina vår jackor som snart ska bli fler ) 
och kvällen bjöd på plugg i massor och för att orka sitta och filosofera om annat medans ögonen läser matte tal , tyska  glosor , historia frågor , och tankar om hållbar utveckling tyckte pappa att en fräsch sallad va ett bra altervativ till kvällsmat , och ja det tycker jag nog med det va! 
har äntligen gjort mig av med mina kryckor , men skulle ni av någon andledning se någon med blond brunt hår halta förbi kan de troligtvis vara jag. 
kroppen är då ett konstigt påhitt , på bara två veckor ( knappt ens det ) som jag hoppar runt på silvergrå kryckor och fullt med plika bandage på benen har massvis med muskler slappnat av och försvunnit , benet är ungefär hälften så tjockt som mitt vänster ben . så när jag kan gå som vanligt igen är det rehab som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0