blueberryday

på över en vecka har jag inte kunnat äta som jag brukar , medicinen har gjort så jag inte haft lust . men i morse vaknade jag med kurrande mage och fullt av färsk frukt hemma. för omväxlings skulle gjorde jag mig en riktigt höjdar frukost , läste tidningen ( vilket aldrig händer ) stog inget intressant mer än att kungen varit i stan. 
 
 
på håltimman var det dunder fint väder och vi fick lite ångest över vad vi skulle hitta på , för vi insåg att vi var tvugna att ta vara på solen. så vi traskade , eller ja haltade , hem till mig. frida stog för skön sång och jag för pajbakning , med blåbär så klart för att förtsätta med trenden jag infört idag. bläbär!!!! 
letade fram filtar och möblerade om balkongen för att kunna blunda mot solen , prata om skolans alla plågande uppgifter och äta minipajer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0