ett hej

de sista veckorna i skolan bara rusar iväg och jag har knappt någon tid att titta in här. födelsedagar hit och dit , underbara människor som snart försvinner ifrån stan och massvis med sol , sol ,sol.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 1. som att gå i högstadiet igen när de fyra musketörerna äntligen är samlade igen. hannes , jag , vicki och olle.
2. agerade grillmästare hos pappas tjej.
3. kvalitetskväll med stina. som sällskap hade vi ost och kex. natten spenderades till att prata killar , känslor och allt vi kunde komma på. munnan gick i ett fram tills solen började gå upp.
4. blev en lördagskväll då jag fick vara barnvakt åt dessa tre tokungar. mille , christoffer och tintin.
5. estetklassen i solen med varin glass i handen.
6. favoritfrukosten
7. jag och daniel
8. morbror thomas och daniel
9. alla fin fina treor som jag kommer sakna så.
10. en bror och en fin fin fin vän.
11. evedal är en bra plats för sommarkvällar.
12. min pizzadejt. 
13. en jag och en bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0