emmaboda2013

 
 
 
 
 
 
 
jag hade väntat mig att last lynx skulle stå på scen och jag skulle sjunga med till en av mina favorit låtar. men bara någon timma innan de skulle spela ställde de in och ersattes av norlie och KKV istället. det va väldigt bra det med men en lite tår fällde jag över att last lynx ställde in.
 
 
kajsa och jag drog till med festivalrakning glatt inför kameran.
 
 
större delen av tiden befann vi oss inte i vårat camp. men ibland tyckte vi även att det passade att häng där. 
här har vi william zeke och joar.
 
ett av campen vi hängde hittade vi tre erikar som vi döpte till olika eriksnamn. på bilden har vi emma och danserik
 
 
kajsa och jag kom på att vi har typ inga bilder på bara hon och jag så det blev photoshoot....
 
borsta borsta tänder..
 
 
carro , lena , felicia 
 
 
en av de bästa kvällarna då vi va vi stora scenen och sjön och dansade på ängen natten lång. 
 
 
kajsa                                     angelina                              clara                        emma
 
älskar denna bilden. alla ser på någotvis väldigt nöjda ut. speciellt kajsa med sin pizza i handen.
 
 
på torsdagen spelade movits på skogen scenen. jag stod längst fram. de är inte direkt några jag själv brukar lyssna på men ändå kan jag nästan alla deras låtar. OCH jag , clara och angelina fick krama sångaren. 
 
 
sista kvällen åt jag och felicia vårrullar från kinamat vagen. efter en vecka med en matsäck som antagligen krymp va det som att äta en bit av paradiset.
 
 
isak i min jacka som han snodde en kväll för han frös.
 
 
 
ett  helt gäng av människor jag och kajsa hittade att hänga med första kvällen. denna bild beskriver nog min känsla under hela festivalen. tokglad.
 
 
DETTA är min absoluta favorit bild från festivalen. beskriver min oh kajsas konstiga vänskap! gillar denna vareles ganska super mycket. 
 
emmaboda och jag ses igen om ett år och då drar jag även med mig min bror. 
av allt jag hunnit med denna sommar måste detta varit något av de roligaste. 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0