bra att ha

dessa plagg följde med mig hem från stockholm...
 
 
min nya favorit tröja som jag fyndade på urbanoutfitters..festivaltröjan nr.1
 
 
har letat som en tok efter långklänningar men inte hittat npgon som varit just DET. men weekday blev min räddare och denna klänningen har då mer än bara DET. 
 
 
hej på dig underbara blus från...super konstigt men kan ej komma ihåg namnet på butiken.
 
 
 
en tröja som min moster hade köpt till mig i new york. blir definitivt den nya danströjan.
 
beyond retro 
 
 
från monki. fullkomligt älskar den här modellen på tröja. denna blev nu nummer två i min samling, om man nu kan kalla det samling. en aprikos färgad och en gråsvart färgad.
 
 
levis shorts från urban outfitters. 
 
 
 
alla mina fyra levis shorts. tråkigt nog har två tappat märket, men de sitter lika snyggt för de.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0