winter wind

 
 
började min helg med att dansa , eftersom jag nu får dansa igen. Och ja det va det bästa jag gjort på länge , ont har jag så klart men men man överlever allt som man inte dör av.
Så jag och Stina dansade oavbrutet i 3 timmar fast det kändes som en kvart.
Sedan drog vi oss till simhallen för att simma. Väldigt längesedan jag känt mig så fräsch.
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen åkte jag hem till Olle som jag inte sett på några veckor , vi käkade middag och tryckte i oss godis. 
Pratade om träning och att vi går på den bästa gymnasie skolan i stan. 
Sedan träffade vi kajsa, emma och clara . bakade pannkaks tårta , sjöng och dansade. 
fint ska det va.
 
 
jag och stina tyckte inte vi hade fått nog med träning igår så idag sågs vi tidigt imorse för att dansa ännu mer. Kommer aldrig tröttna på att stå framför dansspegeln. 
 
finns bara ett ord som kan beskriva min fina helg .. DELUX!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0