to the light

 
började min dag med att kliva upp ur min varma säng lite försent. men trots försening va jag ju tvungen att slänga i mig en bra frukost. ( för ja utan dem så kommer någon hitta mig död på trottoaren , och det vill man ju undvika )
så åt min frukost i lagom tackt , disskuterade varför te är gott med min bror. och pratade om industriella revolutionen med pappa. 
drog på mig mina kläder , kollade mig själv i spegeln och tänkt " fy fan , nej av med kläderna dra täcket över huvudet och visa dig aldrig mer för någon " samtidigt som någon annan i mitt huvud sa : nej , nej inte sådana tankar du ser okej ut gå nu till skolan och låtsas som att varje lektion är himmel riket eller ? 
 
 
skolluch och magen kurrar av obehag, så varför slänga i sig trist och grå mat när det finns en resturang med amerikansk mat ? nej man slänger inte i sig maten som är grå utan man unnar sig trots att det gör ont i plånboken. 
vi gick ett gäng till zack`s och jag har då aldrig ätit en godare luch + att det va så himla mysigt. kändes om att kliva rakt in i grease filmen , bara att det enda som saknades var kladdigt hårgele och färgglada kammar

Kommentarer
Postat av: frida

helt ok dubbelhakor på bilderna på mig nellsi.... :(

Svar: du är då alltid snygg!!!!!!! ;*
onsdagsbarn.blogg.se

2013-01-23 @ 21:55:43
URL: http://nattstad.se/ffridakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0