the dreamer

 
vaknade alldeles för sent för en måndags morgon men jag har den sortens tur att få ha sovmorgon varje måndag. gjorde mig en himelsk frukost . och ja , jag älskar frukost och måste alltid ta kort på den. 
packade ner min dator och mina skolböcker , tryckte ner skorna i min dr. martens och traskade genom brunt snöblask till skolan för att han en svenska lektion om personliga pronomen och få information om extra val till 2:an och det blir då ingen dans på rosor att välja rätt! 
sjungandes på gabriellas song och dancing queen gick vi ner till norrtull för en kör lektion , och gud vad jag älskar att vara med i musikesteternas kör! 
 
 
super duper bra plugg godis , ny bäddad säng och önskan om att på mörkbrunt hår som når ner till svanken , men ja önska kan man ju! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj OJ vilken mumsig frukost! åh avis

Svar: ja , som jag brukar nämna är frukost det bästa som finns haah :D
onsdagsbarn.blogg.se

2013-02-04 @ 10:14:44
Postat av: Thea

Vilken fantastisk frukost, åh!

Svar: tack!! den satt underbart fint i magen. och på tal om underbart , vilken underbart fin blogg du har :)
onsdagsbarn.blogg.se

2013-02-05 @ 19:45:21
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0