hejdå 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja det gjorde jag.
 

Har du några nyårslöften?
ett riktigt dåligt men har gjort ettt löft med min bror att vi inte får klippa oss på hela året utan måste spara ut det hahaah nu i efterhand låter det ju riktigt tokigt!

 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nää!

 

Vilka länder besökte du?
mycket hemska men 2012 blev ett år utan resor..

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
10 december , 30 oktober och 16 juni , 2 juni

 

Vad var din största framgång 2012?
fått en massa nya erfarenheter , lärt mig uppskatta saker och ting ! och blivit lite mer egoistisk 

 

 
Största misstaget? 
har ibland varit sur i onödan och tänkt för mycket på sådant som inte går att göra något åt.. 

 
Bästa köpet? 

ny väska , och nike skor 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

 


kläder, chailatte och mat.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jättemycket saker. exempelvis mumford and sons biljetter och min nya klass

 

Blev du kär i år? ja 

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

babel , come back , flytta på dig , naked girls , towers

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Svårt att säga. Jag har ju varit super glad under hösten men varit ledsen över mycket saker detta året. men i  stora drag mest glad.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Släppt loss.

 

Favoritprogram på TV?
oj inget svar..

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Firade med massa kompisar och min bror så klart! 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
I början av året var jag lite velig och förvirrad men ganska mycket klänningar och kjolar, men kort och gott mest stora tjock tröjor ,svarta jeans och docs.

 

 

Den bästa nya personen du träffade? 
Massa fina människor i min klass , framför allt alla trejer som hänger i klassen som kommer bra överrens och sen killarna med såklart, " gänget " , sen är ju Erik himla rolig och go! usch va svårt....

för det går inte att välja en person!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0