cool kids

Hur imponerar man på dig? om man visar sig vara lika tokig och konstig som jag. får man mig att skratta ofta kan man skratta sig lycklig ( dock är inte det någon svårighet ) ett stort plus i kanten om man lyssnar på samma musik som jag

 

Brukar du skratta för dig själv?  ja alldelles för ofta. 

 

Var bor du?  Växjö

 

Trivs du där? Nja , staden är då vacker ibland men nejnej vill till en stor stad med för mycket bilar , avgaser , cafe på alla gator och hörn, små fina barer och liv och rörelse dygnet runt. 

 

Äger du några converse? japp , två vit ett par svarta 

 

Nästa mål i ditt liv?  lyckas komma tillbaka på samma nivå i dansen som jag va innan.

 

Vem ringde du senast? Edvin

 

Hur känner du dig nu? förkyld , trött , glad och sjungsugen.

 

Vanligaste färg på dina kläder? svart , vit eller grå

 

Vad tycker du om dina fötter? ganska stora för att vara tjej , men som min gamla gympa lärare brukade säga till mig " vackra blommor har stora blad "

 

Vad saknar du? ärlighet , pasta pesto , mamma och länga sovmornar´

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? runt elva på vardagar .. men tar ju ett tag att somna!

 

Är du blyg? både ja och nej = nja ! det beror på vem jag behöver träffa haha

 

Sysslar du med någon idrott? om dans är en idrott så ja.

 

Är du nöjd med ditt liv? jamen jo!

 

Vad är det värsta du vet? folk som ljuger en rakt upp i ansiktet.

 

Vad längtar du till? sommaren och bara ben! 

 

Vem ringer du när du är ledsen? Kajsa , som ALLTID lyssnar! <3

 

Du heter: nelly 

 

Smeknamn: nelson , nellan

 

Beroende av? skratt

 

Vad behöver du mest just nu? kramar 

 

Vad tror folk om dig? ingen aning men jag hoppas dem tänker posetiva tankar när dem tänker på mig!

 

Vad får du oftast komplimanger för? mina kläder 

 

När grät du senast?  härom dagen.

 

Har du piercing? 6 misshandlande hål i mina öron.

 

Vill du gifta dig?  när flygande tefat och robotar har tagit över världen , då är jag redo att gifta mig.

 

Vill du ha barn?  hatar att behöva tänka på sådant nu. Tyvärr tycker jag att det är lite av att förstöra sitt liv att skaffa barn innan 30 , men efter den siffran kan jag tänka mig det och i alla fall två för är nog super tråkigt att va ensam barn.

 

Är du bra på att laga mat?  om jag är !!

Vad åt du senast?  fisk

 

Vad är det bästa med sommaren? värmen , bada och bruna ben.

 

Vad gör du när du har tråkigt? sjunger 

 

Om du fick byta utséende med någon för en dag, vem skulle det då vara? Jennifer Aniston 

 

 
cool kids never die....

 

 

Kommentarer
Postat av: frida

sicken tur att du redan är väldigt lik jennifer aniston då :*

Svar: men gulle hahaha va söt du är ( men shhhhhhit pommes man tackar man tackar )
onsdagsbarn.blogg.se

2013-01-16 @ 22:20:54
URL: http://nattstad.se/ffridakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0