calling out

 
igår kväll hade vi bara myshäng med några från klassen , så när jag skulle traska hem fick jag även med mig Edvin som nattgäst, låg och prata strunt och sedan sa vi godnatt. på morgonen låg vi ch drog oss sedan fick vi även sällskap av hannes. 
idag har jag förutom att fixa massa inför min systers kalas , pluggat musikteori och lyssnat på det bästa av det bästa. nämligen "liller man" som egentligen heter andre och går på katedral , låten som gått på högvarv i mina lurar spelade han för mig på estetfesten hemma hos tomas i höstas, men hade helt glömt bort den tills jag såg den länkad på facebook idag och nu är jag såld!! 
 
resten av dagen firade vi Alva som fyllde 11 idag, fina vackra unge! 
 
alll
 

Kommentarer
Postat av: ;)

Kan du inte länka låten här på bloggen?:)

Svar: själv klart !! :)
onsdagsbarn.blogg.se

2013-01-27 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0