tvilling

denna person har någon sorts magisk kraft att bara göra mig så himla glad ,arg , ledsen , skrattig , lugn och säker. han kan bara kolla på mig och sedan läsa av mig. du är den enda personen jag inte kan ljuga för , försöker jag börjar jag bara skratta. ingen i hela världen vet så mycket om mig som du , och ingen vet så mycket hemligheter som du. det är så svårt att ens beskriva hur mycket du betyder för mig. men som jag brukar säga till folk. skulle något hända honom skulle det kännas som om någon slet av ena halvan av min kropp och slängde den framför en långtradare medans jag kollar på. 
 
så ikväll när min ångest står mig upp till halsen lagade vi mat ihop , åkte och handlade tog en liten promenad i vinter kylan som vridits tillbaka till december i stället för februari ( känns det som ) sedan kokade vi blåbärs te , popade popcorn och åt vindruvor. det finns inget vi tycker är roligare än soran ismails "resan fortsätter " vi har nog sett den sex gånger och får lika ont i magen av skratt varje gång . så med mag ont och ett leende på läpparna ska jag nu hoppa ner i min nybäddade säng med bokstavs täcke och kudde om jag nu skulle glömma alfabetet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: virre

ni är fan det finaste tvillingparet jag vet!

Svar: hihihi tackar finaste du!!!!! :)
onsdagsbarn.blogg.se

2013-02-22 @ 09:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0