snörus

 
 
dagarna bara rusar förbi som ett tåg susar förbi när man står på en tågstation och av bara farten skapas en vind som börjar leka med ens hår och just då önskar man att man satt på det tåget omeveten om vart man är på väg men medveten om att man är påväg bort , bort härifrån. precis så har dagarna bara försvunnit ur mina händer. men härligt nog har bara posetiva känslor spridit sig i min kropp under dessa dagar.
 
 
 
Hannes och jag drog på oss vinterjackor mössa och vantar och traskade till samarkand för att utöka hannes garderob, och det finns en oskriven regel om att går man på stan måste man gå och fika så vi tog varsin islatte och pratade om olycklig kärlek , soram ismail och hur vi vill ha sommar igen.
 
på söndags kvällen mötte jag upp Axel , Frida och Sofie utanför bion för att gå och se ego , det är nog en av de finaste svenska filmerna jag sett efter i rymden finns inga känslor. så den får 9 poäng av 10 och hamnar på en andra plats bland bra svenska filmer så mitt tips är att alla borde gå och se den ( i alla fall första halvan av filmen för den va himla fin och som grädde på moset va musiken i filmen väldigt bra )
 
På måndagen va Clara och Frida hos mig och drack te , sedan åkte vi ut till frida .
 
 
 
 
 
kvällen bjöd på kvalitetstid , jag , clara , emma och firda käkade mat pratade om hur mattelärare alltid tror att man är ett underbarn som kan allt om matte eller så är man dum i huvudet och blir behandlad som ett litet barn. 
 
resten av kvällen tillbringade vi i bastun och ute i snön under svartblå himmel i snön och gjorde snö änglara ikäldda endast bikini , det va då en chock för kroppen! 
vi gjorde en fin fin brunch frukost och gick sedan i till alvesta , och den fina promenaden genom nysnö tog oss en hel timma innan vi satt på bussen påväg hem till växjö. 
idag har jag varit på möte inför min operation på fredag som jag har tonvis ångest över , önskar mig själv lycka till!! tack nelly. 
Nu ska jag träffa veronica som jag inte varit med på länge , det ska bli härligt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

jättefin blogg!! :)

Svar: Tack så mycket , va glad jag blir :)
onsdagsbarn.blogg.se

2013-02-20 @ 02:32:10
URL: http://stylebyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0