sleepsong

 
lovet dagar har bara gått och gått och jag har haft full schema hela veckan så jag knappt ens orkat tänka på allt jag gjort. 
häromdagen va det fullt hus i vår lägenhet , Hannes hade fotbollskväll och ja finns inte mer att säga än att grabbar och fotboll är som småtonårs tjejer och justin bieber. 
så jag höll mig på mitt rum och hade det finaste sällskapet i form av Axel , Johanna och Victoria. ni vet dem känsla när man inte har träffat någon på hur länge som helst. men man har sprungit på personen lite då och då. varje gång säger man att " åh vi måste ses snart det va så länge sedan ". när man äntligen tar tag i saken och ses , just dem känslan är hur go som helst. 
igår dansade jag och simmade med Stina , på kvällen bestämde vi att ses och gå på scones buffe på condeco och dricka massvis med te. lite senare gick vi hem till hugo och glodde på film och på morgonen blev det lyxfrukost. eftersom jag opereras imon och inte får äta något innan ( och nu undrar ni hur jag ska klara mig haha ) 
så blev det en riktigt stor delux frukost. 
en sväng runt sjön och sedan va klockan redan eftermiddag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0