sammanfattning

onsdag kväll och vi tänkte fira att vi klarat oss igenom historia provet. så hela tjejligan hoppade på bussen ut till frida för att laga mat ihop , prata om prov,killar, skratta och bara inse hur underbart bra vi alla här ihop. 
kvällen fortsatte med att vi badade badtunna under en stjärnklar himmel och kyligavindar. sov ute i fridas lada och trängdes i soffan. 
 
på morgonen väcktes jag och stina av en ringande väckarklocka och vi insåg att vi fått lite för lite sömn. men vi åkte hem till växjö och handlade till våran brunch för att klara av en heldag med dans och simning. 
 
jag och adam gick till söder och pratade om olika parfymer , soran ismail och demokrati. på dagiset regnbågen plockade vi upp min syster och vi hade glömt hur underbart roligt det är att klättra i träd. 
 
 
fredag kväll och det va tacoight!! för mycket mat och lagom med prat , sedan sov vi gott och å morgonen hade vi tonvis med te , pannkakor, och scones. jag och tb bestämde oss för att gå på stan så vi tog bussen in i den fina vårsolen med en klarblå himmel och kallavindar. det enda som saknas nu är att blommorna ska börja blomma.
 
lagade morotsoppa med pappa och tog igen tid som runnit ut i sanden. pratade om kärlek , skola , dans och skrattade åt vår dåliga humor. 
fyndade kläder. 
och åt en söndagsfrukost med stina. 
 
denna veckan och helgen har varit helt klart himla bäst. två fredagar , en liedig dag plus en helg. 
ett bra sätt att ladda upp betterierna för imorgon är det ny skolvecka, dansen drar igår och jag är i lyckokoma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0