kardia

 
klockan slog torsdag och skolans skåp va klädda med hjärtan där det stod olika texter , på mitt skåp satt ett gult hjärta där det stod "du har ett hjärta av guld". 
egentligen skulle jag befinna mig i konserthuset kl.19.00 på rad 15 plats 20 men min biljett tillhörde nu någon annan som skulle få äran att se first aid kit spela live. 
jag va i alvesta med några av mina bästa vänner. adam , stina och frida blev min alla hjärtans dag dejt och det va nog den bästa alla hjärtans dag någonsin. mat , prat , film , skratt . kan inte bli bättre. självklart innebar en kärleksdag disskutioner om vår olyckliga kärlek och annat liknade strunt. 
men mysigast av allt va att vi sov ute i landan alla fyra och kollade kärleksfilmer som fick vagga oss till sömns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0