fyll i och publicera

Nämn något som gjorde dig glad igår:
alla fina människor som finns i ens liv

Vad gjorde du kl 08 imorse: 
sov 

Vad gjorde du för 15 min sedan:
pratade med min mamma 

Det sista du sa högt: 
hejdå

Det senaste någon sa till dig: 
kommer sen 

Vad har du druckit idag: 
juice  

Vad var det senaste du åt:
äggröra

Vad var det senaste du köpte: 
en tröja och en kaffe

 

 



Vad är det för färg på din ytterdörr: 
brunt trä

Vad är det för väder hos dig nu: 
mörk trist och grått trors att alla hustak är täkta med glänsande vit snö

 

Godaste glassmaken: 
choklad , blåbär och fläder  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
förälskelse ja, vid första ögonkastet nej , eller kanske om personen skulle visa sig vara något under.

 

Sover du tungt: 
hmm ja rättså tungt. sover mig igenom mina systras morgonskrik och bankande i dörrar.


Drömmer du mardrömmar: 
ibland drömmer jag att min mamma är tillbaka, då vaknar jag med ont i hjärtat.

Trivs du med ditt jobb: 
jag älskar mitt jobb.

 

Favoritklädsel:

något annorlunda 


Favoritlåt just nu: 
young - dog is dead 


Vad ser du om du tittar till höger: 
en spegel med guldram ståendes på golvet mot en vit vägg.

Vad ska du göra härnäst: 
göra mig iordning för att möta dagen klockan 17.30 denna lördag

Höger eller vänsterhänt: 
höger hänt 

Humör just nu: 
jättetrött, och lite smått huvudverk.

 

Favoritgodis: 
salt och surt på samma gång

Kläder just nu: 
blåstickad tröja från weekday och svarta hotpants 

Sommarplaner:
jobba ihjäl mig, hänga i stockholm , kanske rymma en sväng till malmö , umgås med fina vänner och kanske besöka london.

Hur många kuddar sover du med: 
måste finnas tre kunnar i min säng för att jag ska kunna sova som bäst

Spelar du något instrument: 
jag spelat gitarr och lite piano . fick även ettt munspel för ett tag sedan så försöker lära mig det.


Morgon eller nattmänniska:
natt tror jag, jag somnar alltid försent.

Vad är viktigast för dig: 
vänner 
Snarkar du:
nä tror inte det. pratar aldrig i sömnen heller. det är lite synd för det hade varit ganska roligt.

Längtar du mest efter just nu:
mysiga kramar.

 

var du singel på din senaste födelsedag?

haha ja 


tycker du att du slösar tid på personen du tycker om just nu?

jag slösar alltid tid när det gäller sånt


har du somnat i någons armar nyligen?

nej


har du träffat på någon och sedan gömt dig med flit?

hmm nej  


kommer du ha ett förhållande inom tre månader?

troligtvis inte


håller du på att falla för någon?

jag håller alltid på att falla , för någon , något eller marken 


blir du blyg inför den du gillar?

ja ibland men inte om jag känner mig 100 % bekväm med personen

kysste du någon 2010 som betyder mycket för dig?

 ja kanske 

har du fått hjärtat krossat?
krossat och krossat , skulle vilja kalla det trampat på.

pratar du fortfarande med den du kysstes med första gången?
ja faktiskt haha

blir du obekväm när man pratar om sex?
med vissa människor ja

kysst någon som är äldre än dig?
ja
vad ser du fram emot? 

mumford and sons konsert , vår och nya kläder

blivit kysst i regnet?
det låter så himla fint och underbart men tyvärr inte. står nog på min att göra lista innan jag dör. så om någon känner för att uppfylla min önskan är det fritt fram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0