en liten lista

En liten lista.

När vaknade du imorse?
halv sex ringde min klocka att det va dags att stiga upp och slänga i sig 4 alvedon och duscha två gånger för att var ren som nytättat porslin.
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
“Åhhh neeeej, inte idag. Jag vill inte , jag vill sova”
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
imorse rinde jag ingen för då sov resten av världen och jag va uppe, men efter operationen ringde jag min mormor för att berätta att allt gått bra.
Vilket humör är du på?
känner ig nerdrogad och trött.
Vad har du på dig just nu?
en grå polo T-shirt från monki och ett par svarta och rosa shorts.
Har du ont någonstans?
Ja i huvudet och ont som fasen i mitt knä som någon grävt i idag.

 

 


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
fick jag välja vad som helst skulle jag vilja ta ett jet -plan till mallorca sätta mig på en liten resturang vid hamnen och beställa in deras lammkotlett med klyft potatis.
Hur mycket var din senaste lön på?
hmm 2800 :)
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
popcorn 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
blogg.se
Vad ska du göra ikväll?
Bara ta det lugnt, käka pizza , kolla på film med hannes ( ige n ) och sova sova sova 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
flaws med bastille 
Vad tycker du om din blogg?
Åh jag älskar den, och hatar den. tycker det är skönt attt skriva av sig då och då och ibland undrar jag varför jag öppnar mig så mycket. men hoppas väl att ni som läser den tycker om den :)

 

 


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
vid dem här tiden förra veckan satt jag i kajsas fina rum som jag förövrigt någon dag ska sno när hon inte är hemma. skrev låtar och kom på vad vi ska sjunga när vi är med i musik direkt. vi käkade middag med hennes familj och sedan ville dem att vi skulle sjunga lite och vi lyckades fixa till oss ett jobb i jul. 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
haha ja det får jag väl hoppas , är inte speciellt charmig idag. men kan väl räkna det adam skrev till mig innan som en komplimang " ingen nelly utan dans " 
När fotade något senast, och vad?
telefontotade mitt skadade ben och postade på instagram haha


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
ja på mat och alvedon
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
mitt bord.


 

mina änglar idag har varit olle , hannes och pappa som passat upp på mig och gjort allt jag velat att dem ska göra. mina favvo killar ställer alltid upp när dem behövs som mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0