awake my soul

söndag eftermiddag och en trio i form av mig , hannes och stina beslagtog en av moveits välkomnande danssalar och spenaderade mesta del av tiden på golvet på grund av magont från allt skratt och natthumor mitt på dagen.
 
måndag och vi överraskade adam som fyllt sjutton vintrar , överraskade honom med ett stor kompisgäng som hoppade fram när han kom in genom dörren , självklart bjöd vi honom på tårta.
 
måndag senare under kvällen blev min bror middagsdejt och fint ska det vara så vi åt hämtpizza. åh va denna människa gör mig glad.
 
tisdag.... le!!
 
söndag förmiddag efter mysfrukost med stina gick jag hem genom ett soligt växjö med finmusik i öronen och hemma i mitt solljus fyllda rum drack jag svart vinbärs saft och skrev ett referat om göteborg och stockholm.
 
tisdag och jag lagade mat i  min ensamhet , man tager vad man haver som pippi sjunger. så jag tog vad som fanns i kylen och slängde ihop en fräsch pasta gratäng.
 
tisdag och jag pluggar , pluggar , pluggar , pluggar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0