för fem saker...

Upprör dig
1. folk som tar sina liv för givet och ger upp för lätt.
2. långa meningslösa lektioner då tankar flyter bort i annat.
3. När tiden inte räcker till.
4. dumma frågor.
5. när någon ställer in ett tomt smörpaket i kylen.
 
 
 
Gör dig glad
1. att min sommar är och har varit fylld av endast måbra resor.
2. små vackra kommentarer från andra som kan göra ens dag.
3. att kunna skriva låtar igen efter text torka.
4. att sommaren fortfarande är här.
5. att youth lagoon kommer till sverige. ( denna gången måste jag se då de ställdes in på emmaboda..)
 
 

Du älskar
1. att ännu inte vara vuxen. ( man är ju barn i oändlighet..men jag är inte 18 än)
2. stockholm, denna älskade stad.
3. mitt rum med vitt trägolv och ljusslinga.
4. att jag får börja dansa igen ( efter 11 månaders uppehåll )
5. mina vänner. 

 
 
Händer i helgen
1. jobb...
2. ännu mer jobb..
3.karl-oskar dagarna ( vilket jag tycker är ett patetiskt påhitt )
4. middag med klassen förhoppningsvis 
5. titta på daniel och hans band när de har spelning.
 
Du inte kan sluta lyssna på
1. call mein the afternoon- half moon run
2. Candles – Daughter
3. teenage daughter -dog is dead
4. Montana – Youth lagoon
5. kings of the night - the majority says
 

Du gjort idag
1. varit på jobb möte
2. bokat tåg biljett
3. träffat daniel
4. tränat
5. umgåtts med tb , kajsa , emma och vicki på en filt i en park.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0