en ö

mallorca 
 
 
 
 
 
vi hamnade på en ö full med vackra klippor , berg , turkost vatten och fullt med aloe vera plantor. spenderade första kvällen med kortspel tills stjärnorna började tunnas ut av solen som började gå upp.
 
den otroligt vackra hamnen fylld med båtar gamla som nya. och  när man gick där kändes det som man va med i någon vacker film.
 
min älskade favorit bok som gång på gång bara blir finare och bättre att låsa då små detajer kryper fram bland bokstäverna och fångar en i timmar ännu en gång.
mira och hannes.
 
 poolråttorna 
 kärlek till min andra halva som jag tycker så mycket om.
 
jag och alva
 
beundrade  fiskar i hamnen en kväll.
 
så himla vacker överallt på denna ö. en ö fylld med vackra ting. en sago ö i en sagovärld som man inte vill ifrån.
 
mira och isa.
 
familje kvalitetstid resa va det här minsann och en återhämtning från emmaboda. vacker vacker vackert är det ord som beskriver denna resa. 
och finns många bra sätt att spendera med familjen men det mest avslappnade och givande är att åka iväg tillsammans och veta att man måste umgås med varandra för man gör det till det bästa. 
 
nu väntar några veckor hemma innan nästa utlands resa...eller ja utbytes resa i tyskland. 
undertiden hinner jag jobba och åka till göteborg , börja skolan och spendera tid med alla jag saknat denna sommaren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0