I will wait

 
onsdagskväll var en av de bästa kvällarna jag varit med om. inte nog med att half moon och mystery jets va helt underbart grymma förband till....MUMFORD AND SONS! så helt plötsligt mitt i konserten kommer first aid kit upp på sen. ja ni slå det om ni kan!! 
att se mumford and sons live va den mest magiska och overkligaste känslar jag varit med om. det va så overkligt att jag fortfarande inte har förtått det. och precis som allt annat här i livet va dessa magiska 2 timmar över på ett ögonblick. men gud va det är svårt att beskriva hur grymt det va! men känslan av att sjunga stämsång till många av deras låtar när dem bara står några meter i från en , och i vanliga fall sitter man hemma i sängen med spotify på och har stämsång för sig själv med datorn som ändå sällskap. jag tror själva ni kan lista ut hur fantastiskt magisk den känslan är. inte nog med att mumford va grymma så va det bara massa skäna människor på konserten , bytte några ord med en riktigt skön typ! åh himmel och pannkaka vad lycklig jag är tack för mig för idag!! nu ska jag lägga  mig i sängen och kolla på det jag spelade in med telefonen och drömma mig tillbaka. sedan bär det nog av mot stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0