te & tankar

 
gårdagens kväll slutade med att jag och felicia  drack ångande söderte med socker söt honung och åt knaprigt rostademackor med hålig ost på och regninga rutor i bakrunden med blöta converse och regnlockigt hår. 
begav mig hemåt och la mig underblommigt täcke för att se ett avsnitt greys anatomy som blev min godnattsaga som jag somnade gott till. 
började min lördags morgon med att ligga och dra mig medans ben howard sjöng mys musik i mina öron och regnet som fortfarande smattrade mot rutorna , förflyttade mig ut i köket och åt en härligt frukost , nu sitter jag hät och skriver meningslös text till vackra bilder och funderar på vad dagen ska bli av , en sak som är klar med denna september lördag är att jag ska träffa daniel och le oavbrutet i några timmar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0