småprat





boostar min förkylning med skratta, sovkamrat och förkylningshonung. igår knackade det på min dörr och kajsa ramlar in för att vi ska öva på låtarna till konserten vi hade idag vilket gick kanon bra! så när vi hade övat klart blev det att kajsa stannade kvar och sov vid min sida. jag är så tok förkyld så att jag inte ens kan dansa och det är min världs undergång så igår köpte jag förkylningshonung med pepparmint smak som förhoppningsvis ska få bort alla hemska basilusker som satt sig i min hals och näsa! så vi kokade vatten och slängde i honungen och fikade lite medans vi sjön och bara umgicks, något alldeles extra kul med att bo i stan är att man kan granska och skratta lite snällt åt roligt folk som går förbi, de förgyller ens dag lite lite extra!! nu ska jag gå och handla för att kunna laga mat så man får något i den kurrande magen, troligtvis kommer daniel hit en stund ikväll med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0