grattis pappa



min dag började med att jag försov mig och lite snabbt fixade mig och han skrika grattis till pappa innan han stängde igen dörren för att rusa till jobbet, själv rusade jag till skolan men va tvungen att ta kort på det fina solros fältet som ligger på vägen, har tänkt att ta kort jätte länge men tyckte att i morse va det bästa tillfället!! idag kläde jag mig i min favorit tröja med en vit skjorta under, den ultimata höst looken.


på kvällen drog vi oss bort till fyra krogar för att käka födelsedags middag med pappa som fyller är idag, och vi bestämde oss för att käka massvis med godis och kolla en film framför tvn istället för att käka massa tårta runt ett bord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0