fikafrulle

 
det här med att va med sina kära vänner är något himla härligt det! idag lämnade jag sängen lite för tidigt för min smak meeen med ett stort leende på läpparna. idag hade vi bestämt fikafrulle på condeco så vi möttes utanför och stog ett längt tag inne vid den väldigt lilla ( minst två meter) skylten som lockade ens mage att kurra för högt! slutade med att det blev en så kallad helleluja frukost och de va ett passande namn, jag som är sån frukost älskare har nog aldrig (på allvar) ätit en sån himelsk frukost. det fina med så underbart sällskap i form av stina, felix , david och kasja. det fina , det är att man kan sitta i timmar och babbla och skratta tills tårar spruta och ändå känna att det är så mycket som inte blev sagt. det är härligt det! 
 
ska jag sätta ord på denna helg blir det "delux" har i stort sett bestått av mat, min kille , vänner , lite mer mat, och massa skratt på det ! 
 
nu kan jag börja nästa vecka med ett leende på läpparna och se fram emot min......jo DATOR! på torsdag blir den min så då kommer ni kanske se mig skutta hem av glädje! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0