timbuktu

igår va en hlma bra dag , felix följde med mig hem och vi fikade med vanilj te och spelade gitarr medans regnet smattrade utanför. vi bestämde oss för att slänga ihop lite pizza så vi gjorde egen och gud så gott det blev..
 
 
 
 
 
efter käket gick vi med snabba och förväntansfulla steg mot konserthuset för att se timbuktu. lite besvikna blev vi då det va jazzmusik som jason körde med några andra kända artister. men det va väldigt poetiskt och fint. glad blev jag när han faktiskt körde två av sina låtar och efterråt stod vi som små barn och fnitrade över att han stod två meter bakom oss och sen fick vi varsin kram och en bild . lyckliga? ja vi så lyckliga som jag kan va , skuttade hem och la mig med ett leende på läpparna och bultnde hjärta. 
 
nu kan jag dö lycklig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0