spontant

 
 
1. stina,jag och frida firade att vi får vila ut i kylan bland frost och höst löv , i ett höstlov
2. tog med mina tre underbara syskon och fikade cafe hörn 
 
 
3. dansar på golvet och posar glatt inför kameran 
4.med axel och kajsa 
 
 
 
5. i emporia med kånken bland folk och färger 
6. på vapiano med konsertgänget 
 
 
7. i lund hamnade vi på ett litet mysigt cafe när det började skymma och bli lite för kyligt så vi värmde oss med varsin chai latte 
 
 
 
8. vi gick bland små mysiga gamla gator mot mejeriet för att kolla på the vaccines 
9. när vi äntligen kommit in satte vi oss nöjda längst fram i väntan...
 
 
sedan drog det igång och lyckligare tjejer fick man nog leta efter!
det finaste och roligaste med denna helgen va att allt har varit så oplanerat som det kan bli. klockan halv elva lördag morgon fick jag frågan om att följa med till lund på konsert och vid halv tolv rullade bilen mot skåne! 
och gud va underbart kul vi hade alla dessa timmar jag,julia,kajsa,veronica och carolina spenderade tillsammans så spontaniteten har flödat ur mig!!! men nu väntar first aid kit, håkan hellström och förhoppningsvis siesta seeeen kan jag dö lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0