oktoberväder

 
 
imorse tog jag mig med tunga steg och hängande huvud till idrottkliniken för att få ännu mer trist besked om mitt knä, jag har skadat mig och får för tillfället och ett tag framåt inte dansa , och de mina vänner är det värsta som kan hände. känns som någon slitit av ena halvan av min kropp och slängt den framför en bil , men hoppas hoppas hoppas jag snart får stå framför dansspeglarn igen och dansa tills fötterna värker.. det enda fina med min morgontur idag va den otroligt fina höst morgonen och alla vackra träd fulla av olika färger! 
så imorse va gatorna fulla med rost röda, mossgröna, gula och orangefärgade löv och nu utanför mitt fönster faller stora snö flingor som blir blask så fort de nuddar marken. på våren kan man kalla det för aprilväder när det växlar hela tiden men ja vad ska jag kalla det nu..oktoberväder? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0