höstkrisp

 
 
igår va det en kort skoldag och jag hade bara estetiska lektioner , sedan gick jag,adam,emma,felix och edvin hem till mig och lunchade 
 
 
vi placerade oss i mitt rum och spelade gitarr och sjöng , killarna kände även för att utforska sin feminina sida med hjälp av mina kläder, lite senare gick vi till delux och jag gick ganska snart därefter och gick hem till mina systrar ovh bakade chokladbollar 
 
 
på kvällen va vi ett gäng hemma hos felix . bara satt i soffan och pratade bort timmarna , sedan bar det av hemmåt , imorse låg jag och drog mig sedan slängde jag i mig lite frukost.
 
 
 
efter att maten hamnat på botten av min mage har jag sutitt i sängen i stort sett hela dagen och haft huvudet och tankarna nertryckt i mina skolböcker. låtit sifrror och bokstäver ta över mitt liv. men ikväll blir det lite släktmiddag vilket innebär pluggpaus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0