tower

 
började en efterlängtad helg med den traditionella fredagsfika ( som tyvärr runnit ut i sanden ) men i fredags tog jag och felix igen den ! bra start..
 
 
lördag morgon och jag är uppe med tuppen och käkar frukost, lyssnar på andrew belle och klädde mig i klänning fast det va frost ute. jag tog med mig Mira hem till felix och julbakade med felix underbara lilla syster nike. när pepparkaks degen va formad till olika gubbar och gummor , stjärnor och gossar tog jag mig en kopp blåbärs te. 
 
 
fredags kvällen fortsatten med att ett helt underbrart gäng brudar hamnade hemma hos kajsa. lagade mat , och grät av skratt. detta va dem enda bliden jag lyckades ta under kvällen , tråkigt nog.
 
nu sitter jag nersjunken i skolböcker bland tyska pronomen och glosor , oförståliga ekvationer och underbara noveller .. finns det något bättre sätt att spendera sista söndagen i november på ? svar ja ... det är ju julskyltning fast ingen snö , men ikväll blir det gloss, peppakakor , och lussekatter hemma hos felix. har vi tur kommer det väl en snöflinga eller två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0