kreativt

 
onsdag och jag är fortfarande hemma med bultande huvudverk och är frusen. men idag tröttnade jag på att ligga nerkrypen under mitt alfabetstäcke och ha ned rullad gardin. har spenderat förmiddagen med att läsa ut letter from inside och gjort klart min presentation om the beatles som jag ska ha på engelskan imon  öbska mig lycka till!
idag drog jag fram alla mina monki tidningar , sax , penna ,linjal, vanilj te för att det doftar så gott i hela rummet , satte på minhöst spellista och började klippa ut bilder som jag alltid tyckt varit så underbart fina i katalogerna så nu sitter dem på min vägg och gör den lite roligare och lite mer kreativ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0