höstlov

 
 
i torsdags spenderade jag min dag med adam, stina , felix, edvin, hannes och hilda vi käkade på king of india och jag har nog aldrif varit så mätt någonsin , gick nöjd och belåten hem och la mig i sängen.
 
 
åt den sista höstlovs frukosten med kylig morgonsol utanför fönstret , kollade på en vän som spelade på palladium
 
 
 
ritat med mina syskon och träffat mina fina små kusiner 
 
 
 
min lördags kväll slutade men kvällsfika på condeco där mitt sällskap bestod av clara, frida , axel, felix och hannes. som vanligt skrattade och pratade vi bort timmarna senare under kvällen traskade jag och hannes genom stan i duggregn och höstkyla med stjärnklar himmel och pratade om sånt som bara vi kan prata om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0