bohemisk

 
lördag morgon och som vanligt är det gråmulet och regnfuktigt ute , bland bruna löv och kala träd. trist och tråkigt ute men mysigt inne, så började min morgon med att dricka söder te då jag befinner mig just på söder i ett rött gammalt tegelhus. på första våningen perfekt för att se ut på alla bilar och människor som kör och går förbi.
tände ljus och slog upp sida 33 i boken " en dag" som jag läser om för 5 gången. 
"hon är bohemisk men pefekt " 
den finaste meningen i hela boken. 
så nu ska jag sitta med näsan nersjunken i boken under en filt i soffan med tända sterainljus som snart brinner ut och jag kan inte tända dem igen för jag har använt upp min sista tändsticka , I-lands problem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0