sommar doft

min lycka är på topp!! har tjatat om körsbärsträd och deras vackra blommor som bara håller två dagar, och varje gång jag sett ett har jag glömt att fota och när jag är där igen ligger bladen som ett rosa täcke på marken. meen i lördags fick jag det minnsann på blid oh gud va vackert det är! och blommor i massor fick jag idag ev freja (min elev på moveit) för vi hade ju nämligen avslutning idag och där kom hon med en stor buket och sa det gulligaste någon sagt.."pappa sa att jag skulle ge dem t dig för att du lär mig dans" haha gud va underbara barn är. nästa gång man står och lär dem dans är går man på gymnasiet ,gahhhh! frejas blommar står nu och luktar underbart i mitt rum. passar ju perfekt när man sitter med balkong dörren på vid gavel och hör bliar susa förbi och massa fåglar kvittra, att kunna cykla i linne till skolan gjorde ju att man mådde så bra och vilken sommarkänsla nu får det minsann hålla i sig!!
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0