frukost,fika,stan

såhär har väl min dag sett ut hitills. gjorde världens brakfrukost med scones,banan/hallon smoothie och massvis med frukt. älskar när man hinner göra sig en riktigt undebar frulle medans man tittar på bilarna som kör förbi i morgonsolen.
efter min goda frukost drog jag och hannes ner t stan för att greja med morsdag present , till slut blev det blommor och massa annat härligt!  träffade även på jossi och axel så det blev att vi hann med en lite fika också som pricken över i:et!! så nu sitter vi på balkongen och pluggar och jag lyckades ännu en gång veva ihop en ischailatte, ikväll blir det grill igen och senare underkvällen bär det av till moveit för avlutningsfest för oss lärare, kan man få en bättre lördag?
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0