allt och inget

har spelat in "cupcakes" filmen till bliden för slutbetyget vi siktar starkt på mvg!!
har sovit gott med min bästa vän tintin,när jag sov hos mina kusiner i veckan. hög mysfaktor!!
partyfixad ;)
fest hos tb i lördags ,mysigaste jag gjort på länge faktiskt, och så härligt folk
har även klarat av en dansuppvisning!
ja vad ska man säga ..dålig uppdatering!! men det har sina skäl..bästa helgen någonsin. börajde med jobb och träning till max hela helgen!  unnade mig att köpa skolavslutningsklänningen (ingen blid men blir surprise!!) i lördags drog jag på fest hos tb (axel) som var rikigt kul med godmat och gott häng, gick hem rätt tidigt för idag va jag uppe vid sex för att förberede allt inför dansuppvisningen, vilket gick sjukt bra, så lyckat och min lever va så duktiga!!och fint folk va och kollade minsann!  för mig gick det också bra och lite synd att denna terminen är slut meeen det kommer ju en ny!! nu väntar min underbara säng och ska bli kul att se om man kan gå imon!!
love/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0