studenter,avslutning,tårar,skratt

studenter hit och dit har det varit först min morbror sedan min moster, fullt med god mat och härliga människor och gud va man längtar tills man själv tar studenten samtidigt som man vill att gymnasie tiden ska gå sakta.. efter att firat julia till studenten ett tag drog vi till avslutnings fest för alla nior, något jag kommer minas väldigt länge...
sen kom dagen man väntat på (fast man samtidigt ville stoppa tiden ...) skolavslutningen där jag sjöng med en hes röst, och tog emot ett stipendie (kultur) har aldirg varit så glad ..och ett stort grattis till kajsa som delade kulturstipendiet med mig och till hannes som fick för idrott,bra jobbat brorsan!! tog inte lång tid innan tårarna började ringa och man slängde sig runt i famnar och skrattade genom gråten. men det ska bli så kul att börja på katedral, samtidigt som man vill gå kvar!!
fredags kvällen spenderades med släkten som firade oss, med fotboll på tv och tårta i magen satt kvällen bra på topplistan..resten av helgen har jag spenderat i sängen då jag åkte på feber!! fy för det .. men imon smäller det!
love/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0