nämen hej igen!

helgen coh slutet av skolveckan har rullat på i skön takat. i fredags spelade JAG fotboll, av alla människor. men konstigt nog gick det faktiskt bra , lite blåmärken här och där. perfekt med blå,skrapade sommar ben till skolavslutningen! har tagit det hellugnt och igår kom olle och kajsa en sväng bara för att umgås och skrattade gjorde vi, vilket satt fint! nänu är det minnsan bara fem skoldagar kvar , hipphipphurra. och på tal om hipphipphurra så fyller jag snart år :) klarar inte en dag utan att springa på stan så häromdagen blev det att leta kläder till avslutnings middagen och slutade med att jag kom hem med två olika outfits och nu måste jag bestämma..hmm hur ska det gå? står mellan linne och snygga jenas lr harem byxor ,magtröja och högklackat...blir säkert bra tillslut!!
love/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0