iphone!!

förlåt!! för dålig uppdatering har delvis inte varit hemma och har bytt telefon, men tänkte gott göra er med massvis med blider från helgen!!
 
 
sammanfattning av min helg, mat,picnick,4krogar,25 års firande, premiär för min nya fjällräven jacka, hängt med fint folk och plockat röda söta bär. ja vad ska man säga en ganska så perfekt helg. men nu är det ju så här tråkigt att jag börjar jobba imon och det i fyra hela veckor..så här blir det lite tunt men tur har ni kanske ändå.. finns nämligen på instagram (nellypsajd) och tumblr (nellypsajd) där jag ska försöka lägga upp med jämnare mellanrum än här . så om fyra veckor blir det mycket inlägg igen, ta gärna en titt då och då i alla fall för det kanske blir ett litet inlägg då och då!! ha det bäst !!
love/ glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0