fint ska det va

har spenderat väldigt mycket tid med min fina bror , badat, skrattat,ätit,sovit ja allt med andra ord. jag har gått fina kvällsproemenader runt sjön när vädret varit som bäst. haft härligt besök av fina danne och vackra kajsa, vi plinkade på våra gitarrer , tämjde på smilegroparna och spelade upp våra egen skrivna låtar för varandra, lycka!! har fördrivit tiden på jobbet med att rita, klottra ner något fint på papper är ganska så härligt, att med bara linjer skissa fram något som ligger så nära hjärtat, var tvungen att ta kort på kajsas fina skåp som sitter på hennes vägg som hon fyllt med vackra och fyndiga texter, samt underbara bilder. har även bara klampat runt i växjö stad med högsta volym i lurarna. och nu mina fina läsare är jag tillbaka (i alla fall för kvällen) , så kul att se att ni ändå är inne och tittar till min blogg åt mig!!! lycka på hög nivå!! love/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0