en dag

äntilgen är det sommar, som man har väntat !! älskar hur allt kan bli så himla mycket bättre bara av att solen tar och kikar från på en klarblå himmel. Nu börjar min nedräkning till mitt riktiga sommarlov, bara 3 dagar kvar på jobbet sen ska jag börja ta och sova länge på morgonen och resa runt. har inlett det fina vädret med ett välförtjänt bad ( i badkar) med tända ljus och skum, ätit frukost i solen iklädd bikini medans tallest man on earth sjön i bakgrunden, har sovit hos mina kusiner för om växlings skull och blivit lite bortskämd. innan jobbet kallade på mig idag hann jag en sväng till evedal där jag låg och läste boken en dag , och gissa vem som finns med i boken?! Jo jag!! ( Eller i alla fall mitt namn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0