snöfallsmagi

torsdag
 
 
 
torsdag och det va super kallt , och jag som inte ens köpt en vinterjacka än. 
jag mötte upp frida och vi gick till condeco och babblade på som man ska om allt och inget när man inte sets på år och dar. 
och plugg plugg plugg är det större delen av min tid går åt till men pausar med gitarrspelande och sjunga så högt så grannarna hör .
 
 
lyckligaste människan på jorden är jag, fedag morgon och kajsa och jag gick och köpte morgon fika/frukost som antigen skulle tröst ätas eller glädjeätas. så vi tog våran fruskostfika och ställde oss i kö på konserthuset för att kunna hoppa glädje skutt till skolan med varsin mumford and sons biljett och visst hoppas vi glatt nej inte glatt överlyckliga med stort leende på läpparna! så den 10 april då smäller det!
 
 
kvällen bestod av estet fest och estet fest vad det minsann. piano pinkande och gura spelande. delux va det allt. topp tio kväll med sköna människor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: anonym

har frida blogg? :)

Svar: ja men vet dock inte vad den heter.....
onsdagsbarn.blogg.se

2012-12-09 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0