pour te:

 
Onsdag och för första gången sen skolan drog igång har jag fått sluta när det är ljust ute , i vanliga fall slutar vi halv fem ( mental misshandel ).
Något annat som är brutal mental misshandel är matte , i en och en halv sengångs timme. Tråkigaste matte lektionen i mitt 16 år långa liv.
 
 
Så ledigheten firades med sen lunch på ecpresso house. Drack godaste is-tet jag någonsin druckit och flaskan va ju bara helt underbart vacker! 
 
 
Passade även på att köpa en av de sista julklapparna i vintermörkret men slutade med att jag hamnade inne på monki ( Vilket jag tror någon snäll människa skapade för att jag skulle bli så otroligt glad ) med mig hem fick jag en grusfärgad tröja. Och på tal om att göra mig glad så går jag runt med ett så barnsligt fånigt leende på läpparna precis hela tiden och är oerhort pigg och glad. Men det är ju ganska fint det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0